loading...
فواید مواد خوراکی
خوش امد گویی

سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز به خاطر بازدید شما متشکرم..!؟لطفا از صفحات دیگر ما هم بازدید کنین ممنونم مدیر سایت؟؟؟

اموزش ورزش در استخر

        

AREF بازدید : 166 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
خواص نارگیل چیست؟

نارگیل با نام علمی (Cocos nucifera) گیاهی است که ابتدا در جنوب آسیا کشت می ‌شد و در حال حاضر به صورت درخت نارگیل در تمام مناطق استوایی وجود دارد.
مردم اقیانوس آرام از تمام قسمت‌ های این درخت استفاده کرده و آن را به عنوان یک غذای اصلی مصرف می ‌کنند.

درخت نارگیل، درختی است زیبا و تنومند که به صورت قائم رشد کرده و بدون انشعابات می باشد.
برگ های آن بسیار بزرگ و زیبا است.
گلهای این گیاه زرد و نارنجی می باشد.
میوههای نارگیل بیضی شکل و سبز هستند که با یک پوسته سخت قهوه ای پوشیده شدهاند.
در قاعده میوه ی نارگیل سه سوراخ وجود دارد که چشم های نارگیل نامیده می شوند.
گوشت این میوه سفید رنگ و چرب است و درون آن با یک شیره یا مایع شیرین پر شده است.
قسمتهای قابل استفاده:
ریشه، گل آذین و دانه (پوسته، آب و روغن هسته) قابل استفاده می باشند.
ضرب المثلی درباره ی نارگیل بین مردم اقیانوس آرام معروف است که می گوید هر کس که درخت نارگیل می کارد، برای خودش و بچه هایش، لباس، ظرف، نوشابه، غذا و خانه درست می کند. این نشان می دهد که تمام قسمت های این درخت، مفید و قابل استفاده هستند.
فواید قسمت های مختلف درخت نارگیل:
ریشه:
قابض، ادرارآور(مدر) و کرم کُش.
شیره گل:
شیرین و مطبوع، تببُر، مقوی باء(تقویت کننده ی نیروی جنسی)، نشاط آور، مدر و سمّی.
پوسته:
مدر (ادرارآور) و برطرف کننده ی بوی بد
مغز:
شیرین، خنک کننده، روغنی، اشتهاآور، مقوی باء، ملین(ضد یبوست) و نیروبخش
آب:
شیرین و گوارا، خنک کننده، هضم کننده، مقوی باء ، ادرارآور ، کرم کش و نیروبخش
روغن:
شیرین، ضد عفونی کننده، دافع حشرات، هضم کننده، مقوی باء، اشتهاآور و تقویت کننده موی سر
اثرات درمانی نارگیل:
* اسهال:
آب نارگیل یک غذای ایدهآل برای جایگزین کردن مایعات از دست رفته در اسهال می باشد.
* سنگهای ادراری (مانند سنگ مثانه):
برای درمان سنگهای ادراری، گل های نارگیل را خشک کرده و پودر کنید و سپس آن را با ماست بخورید.
* سردرد:
آب نارگیل سردردی را که در اثر تماس زیاد با نور خورشید بروز می کند، تسکین می دهد.
* کرمها:
جوشاندن ریشه نارگیل با مقدار کمی از انقوزه برای پاک سازی و رهایی از کرم های روده بسیار نافع است.
* زخم و جراحت:
روغن کهنه نارگیل، تسکین دهنده سریع زخم ها می باشد.
* استفراغ:
اضافه کردن شکر، عسل و پودر فلفل به آب نارگیل یک ترکیب مطلوب برای پیشگیری از استفراغ می باشد.
* زخمهای دهانی:
غرغره کردن شیره ی حاصل از نارگیل چرخ و رنده شده برای تسکین و معالجه ی زخمهای دهان مفید است.
* خارش:
در خارشهای معمول، شیر نارگیل برای کاهش التهابات سودمند و کاربردی است.
* جای زخم (اسکار):
پوست درخت انجیر مقدس هندی و انجیر معابد را در شیرنارگیل به صورت خمیر در آورده و در سرتاسر زخم ها بمالید. این کار به تسکین و ترمیم پوست به دلیل خاصیت قابض و مغذی بودن این ترکیب، کمک می کند.
* اگزما:
چند عدد سیر را در روغن نارگیل بیندازید و روی شعله گاز قرار دهید تا رنگ آن تیره شود. سپس این سیرها را در روغن نارگیل له کنید. بعد، آن را از صافی رد نمایید. این مخلوط یک ترکیب موثر برای رفع التهابات ناشی از اگزما است.
* رشد موها:
شستشوی موها با شیره نارگیل یک عمل بسیار موثر برای تغذیه قسمت های انتهایی ریشه ی موها است. این کار در بین هندی ها که موهایی بسیار جذاب دارند، شایع است.
چند نکته:
* شیره ی نارگیل با شیر نارگیل متفاوت است. شیره ی نارگیل همان مایع آبکی درون نارگیل است، اما شیر نارگیل از جوشاندن مخلوط مساوی آب و گوشت نارگیل خرد شده حاصل می شود، به طوری که وقتی به حالت کف آلود درآمد آن را از شعله بر می دارند و سپس صاف می کنند.
* نارگیل به دلیل داشتن چربی زیاد و مواد مغذی، چاق کننده است.
* نارگیل هنگامی که نارس است مقدار بیشتری شیره دارد، ولی به تدریج که میوه می‌ رسد مقدار شیره آن کمتر می شود. پس برای اطمینان از تازه بودن نارگیلی که می خرید، آن را تکان دهید تا صدای شیره ی آن را بشنوید. دقت کنید که نارگیل سنگین تر، تازه تر است.
* این میوه به دلیل گرم بودن ممکن است در گرم مزاجان مشکلاتی ایجاد کند. لذا این گونه افراد باید آن را با میوه‌های ترش، لیمو و یا هندوانه بخورند.
* نارگیل دیر هضم است، بنابراین کسانی که دچار ناراحتی های گوارشی هستند، باید هنگام مصرف آن مراقب باشند.
* با این که روغن نارگیل یک روغن گیاهی است، اما دارای مقدار زیادی چربی اشباع می باشد. به همین دلیل افراد دچار چربی خون بالا و بیماران قلبی نباید از روغن نارگیل استفاده نمایند. 
AREF بازدید : 106 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
کاری که پوست‌تان را از بین می‌برد

پوست یکی از بخش‌های بسیار مهم بدن انسان و اولین نقطه‌ای است که هر کسی با آن ارتباط خواهد داشت؛ بهره‌مند بودن از یک پوست جوان و شاداب می‌تواند هم در ظاهر و هم در رفتارهای اجتماعی شما تأثیر داشته باشد.

پوست یکی از بخش‌های بسیار مهم بدن انسان و اولین نقطه‌ای است که هر کسی با آن ارتباط خواهد داشت؛ بهره‌مند بودن از یک پوست جوان و شاداب می‌تواند هم در ظاهر و هم در رفتارهای اجتماعی شما تأثیر داشته باشد.

داشتن پوست سالم و شاداب لازم است عادات‌‌ مضری را که باعث پوست سالم می‌شود، بشناسید و از آنها پرهیز کنید؛ در این مطلب به تعدادی از عادت‌های نادرست اشاره می‌کنیم.

رانندگی: هنگام رانندگی یا نشستن در خودرو، روی قسمتی از بدن که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، ضد آفتاب بیشتری بزنید؛ چرا که تشعشعات خورشید پوست را چروک می‌کند و حتی می‌تواند رنگ آن را نیز تغییر دهد.

معاینه نشدن چشم: استفاده از لنز یا عینک‌هایی که نمره آن قدیمی شده است باعث می‌شود، فرد برای دیدن روی چشم فشار وارد کند و در نتیجه خط‌های ریز و چین و چروک دور چشم ظاهر می‌شود؛ بنابراین لازم است هر سال یک بار به چشم پزشک مراجعه کنید.

اخم کردن: حرکت‌های مداوم عضله به شکل‌گیری خط اخم منجر می‌شود؛ سعی کنید از درهم کشیدن صورت و غنچه کردن لب که چین و چروک و خط‌های دائمی ایجاد می‌کند، بپرهیزید.

استرس: استرس باعث ایجاد لکه، جوش، کدری و جوش‌های ریز صورت می‌شود؛ بهترین راه حل، این است که به فعالیت‌هایی مانند یوگا، خواندن کتاب، پیاده روی و آشپزی بپردازید.

مصرف انواع شیرینی: مصرف بالای مواد قندی با آسیب رساندن به کلاژن باعث افتادگی پوست می‌شود؛ پس به جای مصرف قند مصنوعی از مواد دارای قند طبیعی مانند میوه استفاده کنید.

خشک شدن لب: لب شامل 3 تا 5 لایه سلولی است و خشکی پوست باعث پیری سریع آن می‌شود؛ بنابراین از مرطوب کننده لب حاوی وازلین، گلیسیرین و دیمتیکون استفاده کنید.

نداشتن تحرک: ورزش درمان همه مشکلات است؛ ورزش، با افزایش جریان خون به پوست صورت نشاط می‌بخشد؛ از طریق تعریق، سموم بدن را دفع می‌کند و پوست‌های مرده را پاک‌سازی می‌کند تا پوست جدید دربیاید؛ ورزش نکردن، لکه‌های مربوط به سن را افزایش می‌دهد.

کمبود خواب: داشتن 8 ساعت خواب کامل که توصیه تمام محققان است، نه تنها به فرد نشاط می‌بخشد، بلکه باعث احیای پوست نیز می‌شود؛ خواب ناکافی باعث کدری پوست و انسداد منافذ می‌شود.

رژیم گرفتن: بالا و پایین رفتن وزن به شل شدن فیبرهای موجود در پوست منجر می‌شود و به مرور زمان خط‌های چاقی و افتادگی به وجود می‌آورد؛ شاید کاهش وزن، مهمترین هدف باشد؛ اما باید به شیوه صحیحی انجام شود؛ نخوردن غذا پوست را سریع تر خشک و پیر می‌کند.

نخوردن آب کافی: مصرف روزی 8 لیوان آب، میزان چین و چروک را کاهش می‌دهد، علاوه بر آن به پوست نشاط می‌بخشد؛ سعی نکنید از جایگزین‌هایی مانند چای یا قهوه به جای آب استفاده کنید، چرا که کافئین خود باعث چروک شدن پوست می‌شود. 
AREF بازدید : 191 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تقویت مژه و ابروهابا شیره ساقه گل کاسنی
پزشکان قدیم می گفتند هنگامی که مژه ها و ابروها شروع به ریزش می کنند شیره ساقه و گل این گیاه را فشار دهید و همان لحظه روی مژه و ابروهایتان بمالید با این کار ریزش متوقف می شود. این محلول را ده بار در روز به مدت ۱۰ روز بر روی مژه ها و ابروها بمالید.
AREF بازدید : 125 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تاثیر چیپس برروی خنگ شدن ما!!

چقدر به خوردن چیپس و پفک و بیسکویت و تنقلات این چنینی عادت دارید؟

تازه ترین پژوهش های متخصصان فرانسوی نشان می دهد مصرف مداوم تنقلات پر کالری باعث کاهش ضریب هوش می شود.

به گفته این متخصصان مصرف چیپس و بیسکویت فعالیت های مغز را کاهش می دهد به همین دلیل افرادی که در هفته حداقل 2 بار چیپس و بیسکویت های کرم دار مصرف می کنند ضریب هوشی چندان بالایی ندارند.

یک چیپس 5 تا 7 برگی 700 کالری دارد در حالی که این خوراکی مضر از نظر ارزش غذایی بسیار فقیر است.

اگر در طول دو روز احساس خواب آلودگی می کنید نگاهی به رژیم غذایی تان بیاندازید به گفته متخصصان مصرف خوراکی های چرب مثل چیپس و شیرینی خامه ای و غذاهای سرخ شده سطح هوشیاری را کاهش می دهند و به همین دلیل حس خواب سراغتان می آید.

تازه ترین پژوهش های متخصصان فرانسوی نشان می دهد مصرف مداوم تنقلات پر کالری باعث کاهش ضریب هوش می شود.

به گفته این متخصصان مصرف چیپس و بیسکویت فعالیت های مغز را کاهش می دهد به همین دلیل افرادی که در هفته حداقل 2 بار چیپس و بیسکویت های کرم دار مصرف می کنند ضریب هوشی چندان بالایی ندارند.

یک چیپس 5 تا 7 برگی 700 کالری دارد در حالی که این خوراکی مضر از نظر ارزش غذایی بسیار فقیر است.

اگر در طول دو روز احساس خواب آلودگی می کنید نگاهی به رژیم غذایی تان بیاندازید به گفته متخصصان مصرف خوراکی های چرب مثل چیپس و شیرینی خامه ای و غذاهای سرخ شده سطح هوشیاری را کاهش می دهند و به همین دلیل حس خواب سراغتان می آید.
AREF بازدید : 114 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
روغن کنجد و خواص شگفت‌انگیز روغن کنجد
روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان‌های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می‌شود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می‌گردد.

روغن کنجد
روغن کنجد در بین روغن‌های خوراکی به ملکه‌ی روغن‌ها مشهور است. دانه کنجد بیشترین میزان روغن را در بین دانه‌های روغنی دیگر داراست اما با وجود این تولید آن بسیار کمتر از دانه‌های دیگر نظیر سویا، آفتابگردان و گلرنگ است.

روغن کنجد به عنوان یک روغن با قیمت و کیفیت بالا شناخته می‌شود. این روغن بیشترین مقاومت و ماندگاری را در بین روغن‌های خوراکی با درصد بالای چربی غیراشباع دارد. نوع لیگنان و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است.

ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه‌ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است.

خواص روغن کنجد
* کاهش دهنده سطح کلسترول بد خون(LDL) و افزایش جذب کلسترول خوب(HDL)
* کاهش فشارخون در افراد مبتلا به فشار خون بالا
* جلوگیری از سرطان‌های سینه، پروستات و سرطان‌های دستگاه گوارش
* جلوگیری از تصلب شرایین و بسته شدن عروق
* جلوگیری از بروز سکته قلبی
* جلوگیری از بروز آب مروارید
* شفافیت و لطافت پوست به دلیل غنی بودن از ویتامین E
* مناسب برای سرخ کردن به دلیل مقاومت بالای حرارتی
* کاهش ابتلا به بیماری پارکینسون
* جلوگیری از بیماری‌های مفصلی و آرتروز
* خواص آنتی اکسیدانی فوق‌العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیایی sesamol و sesamin. آنتی اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزادی که به سلول‌ها آسیب می‌رسانند و به روند پیری سرعت می‌بخشند مقابله می‌کند.
* ویتامین E موجود در آن از بیماری آلزایمر جلوگیری می‌کند.

خواص ذکر شده در مورد روغن کنجد بدین معنا نیست که شما آزادید هر چه قدر که می‌خواهید از آن در طی یک روز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که کالری همه‌ی روغن‌ها یکسان است؛ یعنی هر 5 گرم آن که معادل یک قاشق چای خوری می‌شود چیزی در حدود 45 کیلوکالری انرژی دارد.

* روغن کنجد تحریک پذیری غشاء مخاطی را کم می‌کند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه می‌شود.
* مصرف مرتب آن اضطراب را کاهش می‌دهد، گردش خون را تقویت می‌کند، مانع اختلالات عصبی می‌شود و سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند.
* مصرف روغن کنجد، نشاط آور است، هوشیاری ایجاد می‌کند، دردهای مزمن و گرفتگی عضلات را کاهش می‌دهد.
* ویتامین E موجود در آن به رشد مو سرعت می‌بخشد.
* برای افرادی که از کم خونی و سرگیجه رنج می‌برند مفید است.
* مصرف موضعی این روغن، پوست را نرم و لطیف می‌کند.
* خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی دارد.
* غرغره کردن آن، باکتری‌ها، از جمله باکتری‌های سرماخوردگی از بین می‌برد.
* محافظ طبیعی در برابر اشعه‌ی فرابنفش به حساب می‌آید.
* مانع شوره‌ی سر می‌شود.
* از پوست در برابر کلر موجود در آب استخر محافظت می‌کند.
* ماساژ با روغن کنجد انعطاف پذیری مفاصل را زیاد می‌کند.
* بریدگی‌ها و جراحت‌های سطحی را درمان می‌کند.
* پوست صورت به خصوص اطراف بینی را سفت می‌کند و مانع بزرگ شدن منفذهای پوستی صورت می‌شود.
*از بروز آکنه جلوگیری می‌کند. 
AREF بازدید : 107 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
پسته‌ و کاهش استرس
پزشکان می‌گویند خوردن یک مشت مغز پسته در روز آسیب‌های ناشی از استرس شدید به بدن را کاهش می‌دهد.
مغز پسته در پایین آوردن فشار خون و ضربان قلب در شرایط و موقعیت‌های پرتنش و استرس‌زا نقش بسزایی دارد.
تاثیر مصرف پسته روی سلامت قلب بسیار حائز اهمیت است چون نشان می‌دهد که واکنش‌های فیزیولوژیکی به استرس تحت تاثیرغذایی که ما می‌خوریم، هستند.
AREF بازدید : 185 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
خواص گلپر
ღ*ღ •٠·˙ಌಌಌ˙·٠• ღ*ღ

گلپر مقوی معده و سایر اندام‌های گوارش و ضد نفخ است.ترشحات معده را زیاد کرده و سموم بدن را دفع می‌کند. ضدعفونی‌کننده و میکروب کش قوی است.باعث ازدیاد شیر مادر است.خوردن کم آن باعث شادی و نشاط می‌شود.برای هضم غذا موثر است.برای کمردردهای ناشی از رطوبت مفید است و می توان آن را همراه با غذا میل کرد.
قطع کننده بلغم و دفع کننده باد و نفخ شکم است.
بهترین دارو برای معالجه هیستری است.
دم کرده ریشه آن برای رفع ناراحتی‌های عصبی مفید است.
برای تقویت حافظه کاربرد دارد.
توجه:
مصرف زیاد گلپر سبب سقط جنین می‌شود، از این رو خانم‌های باردار در خوردن زیاد آن مجاز نیستند.
دانه‌های گلپر بسیار نازک بوده و دارای طعم معطر است. پودر دانه‌های این گیاه بیشترین کاربرد را برای مواد غذایی دارد،‌ به عنوان مثال پودر گلپر را می‌توان روی باقلای پخته،‌ عدس و دیگر حبوبات، سیب‌زمینی پخته و انواع سوپ‌ها و خورش‌ها و همچنین روی انار دانه شده پاشید. 
AREF بازدید : 148 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
شوید :

خواص:
پائین آورنده چربی خون :با اثر وابسته به مقدار مصرف باعث کاهش کلسترول تام،کاهش LDL ، افزایش HDL و کاهش تری گلیسرید TG می گردد .

سوء هاضمه و نفخ : دفع باد را از روده تسهیل می کند و لذا نفخ را کاهش می دهد .

محرک ترمیم سلولهای کبدی : موجب افزایش بازسازی سلولهای آسیب دیده کبدی می گردد.

افزایش ترشح شیر : موجب افزایش ترشح شیر در خانم ها می شود.

اشتها آور : با افزایش ترشح صفرا و جلوگیری از تجمع باد در روده،منجر به بهبود اشتها می گردد .

موارد مصرف:
موارد پیشگیری:
افزایش چربی خون : مصرف متناوب شوید موجب جلوگیری از افزایش چربی خون می گردد .{کمکی ( خوراکی)}

درمان:
افزایش چربی خون : موجب کاهش کلسترول تام ، LDL ، تری گلیسرید و افزایش HDL می گردد ، البته بیشترین اثر را بر روی تری گلیسرید ارد . {کمکی ( خوراکی)}

نفخ : با تسهیل دفع باد روده از علائم نفخ ( درد و اتساع روده ) می کاهد .{ کمکی ( خوراکی )}

التهاب کبدی : در بیمارانی که بدلیل آسیب های محیطی ( ویروس ، مواد شیمیائی) یا تغذیه ای ( الکل) سلولهای کبدی تخریب شده اند ، موجب بازسازی Regeneration سلولهای کبدی می شود .{ کمکی ( خوراکی)}

کاهش شیر : در مادران شیرده موجب افزایش ترشح شیر می گردد .{ کمکی ( خوراکی)} موارد احتیاط

موارد احتیاط و منع مصرف:
* شوید از تیره جعفری بوده و بخاطر داشتن فورانوکومارین ها موجب افزایش حساسیت پوست به نور ماوراء بنفش و افزایش احتمال بروز واکنش حساسیت به نور می گردد .

* مصرف شوید در کسانی که بیماری حاد کلیوی ( ATN) یا بیماری مزمن کلیوی دارند،موجب تشدید التهاب مجاری کلیوی بواسطه اسانس اجزاء شوید می گردد.

* مصرف مقادیر زیاد از فراورده های تغلیظ شده می تواند موجب تقلیل میزان اسپرم گردد .

* مصرف افشرده شوید موجب افزایش احتمال اختلالات کبدی در بیمارانی که مبتلا به التهاب مزمن کبدی ( سیروز Cirrhosis ) می گردد .

تداخلات داروئی:
مصرف توام شوید با داروی 8-متوکسی پسورالن بدلیل افزایش بروز حساسیت نوری ممنوع است. مصرف توام با داروهائی که حساسیت پوستی ایجاد می کنند مثل تتراسایکلین و داکسی سایکلین توصیه نمی شود.

مصرف در دوران بارداری:
بعلت اثرات قاعده آوری و سقط زائی شوید،مصرف فراورده های تغلیظ شده و میوه آن در اوایل دوران بارداری ممنوع است .

مصرف در دوران شیردهی :
فراورده های تغلیظ شده با احتیاط مصرف شود. شوید و پیشگیریشوید جزو سبزی های خوراکی بوده که برگ آن منبع غنی از نظر پیش ساز ویتامینA ، آهن و پتاسیم می باشد . بدلیل اثرات کاهنده ای ه بر روی چربی خون دارد می تواند در پیشگیری ازافزایش چربی خون،بخصوص تری گلیسرید TG موثر می باشد...

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
7خاصیت جالب نوشیدن آب گرم 1. آب گرم به هضم غذا کمک می کند. نوشیدن آب گرم به جذب حداکثر میزان مواد مغذی کمک کرده و هضم را برای بدن آسان می کند. 2. آب گرم بدن را تمیز می کند. آب گرم به بدن کمک می کند تا سموم مضر بدن را از بین ببرد. بنابراین در نوشیدن آب گرم دست و دلبازی به خرج دهید. 3. باعث زیبایی می شود. وقتی بدن پاک می شود تاثیر آن بر صورت نیز ظاهر می شود. آب گرم باعث روشن شدن پوست شما می شود . بنابراین بهتر است آب گرم بنوشید تا همیشه ظاهری زیبا داشته باشید. 4. برای گلو خوب است. گلوی شما مطمئنا برای نوشیدن آب گرم از شما سپاسگذاری خواهد کرد! به نرم شدن گلو و کاهش مشکلات آن که اغلب با نوشیدن آب سرد و خوردن غذای سرد پیش می آید کمک می کند. 5. روده ها را تحریک می کند.نوشیدن آب گرم به ویژه در صبح روده ها را به فعالیت وا می دارد. برای افرادی که از یبوست رنج می برند یک راه حل طبیعی خوب محسوب می شود. 6. آب گرم برای کسانی که مراقب وزن خود هستند خوب است. آب گرم معمولا برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند توصیه می شود. آغاز روز با یک لیوان آب گرم شروع خوبی برای روند کاهش وزن است. 7. ذهن را آرام می کند. باید امتحان کنید تا به این باور برسید. مزایای روانشناختی زیادی برای نوشیدن آب گرم وجود دارد. یک لیوان آب گرم در صبح را به آرامی بنوشید. با این کار شما احساس آرامش و خرسندی خواهید کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 731
  • بازدید کلی : 22,390